Sizi Hemen Arayalım

Lütfen tüm bilgileri eksiksiz doldurunuz.

Seçilen Numara :
- Numara Bedeli :

Paylaştığınız bilgiler size en uygun teklifleri sunmak üzere Sanal Santral Telekomünikasyon Tic. A.Ş. sistemlerine aktarılacaktır. Başvurunuz esnasında paylaşacağınız bilgiler Sanal Santral ürün ve kampanyaları hakkında tarafınıza bilgi verilebilmesi ve iletişime geçilebilmesi amaçlarıyla istenmektedir. Bu bilgiler Sanal Santral Telekomünikasyon Tic. A.Ş. tarafından işlenecek ve belirtilen amaçlar haricinde kullanılmayacaktır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında sahip olduğunuz haklarınız için buraya tıklayın.

Sanal Santral Paketleri

Piyasanın En Ekonomik Sanal Santrali

Aylık Yıllık

EKONOMİK

663,00

260,00

/Aylık

12 Ay Taahhütlü

check

2 Dahili

check

1 Dış Hat

Görüşme Kaydı (Hediye)

Çağrı Raporlama (Hediye)

Ekstra Şirket Barındırma (Hediye)

Pi Desteği (Hediye)

100 DK (Hediye)

Kurumsal Numara (Hediye)

PROFESYONEL

1.444,00

787,00

/Aylık

12 Ay Taahhütlü

check

12 Dahili

check

3 Dış Hat

Görüşme Kaydı (Hediye)

Çağrı Raporlama (Hediye)

Ekstra Şirket Barındırma (Hediye)

Pi Desteği (Hediye)

500 DK (Hediye)

Kurumsal Numara (Hediye)

sanal-santral
Kuyruk
Yönetimi

Gelen çağrılarınızı, kuyruk yönetimi ile dahililerinize aktarabilir ve ilgili departmanlara ulaştırabilirsiniz.

sanal-santral
Çağrı
Yönlendirme

Sanal Santral ile gelen çağrılarınızı dahilinize, cep telefonunuza veya dahili hatlarınıza aktarabilir; sesli mesajları, mesaj kutunuza yönlendirebilirsiniz.

sanal-santral
Cevapsız
Çağrı Bildirimi

Mail ve SMS üzerinden alarak departman çeşitliliğine göre özelleştirebilirsiniz.

sanal-santral

IVR

Karşılama Robotu

Müşterilerinize profesyonel bir karşılama anonsu ile karşılama sağlayıp, kolayca istedikleri kişiye ve departmana ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

sanal-santral

Görüşme

Ses Kaydı

Sanal santral ile santralinizdeki tüm görüşmeleri kayıt altına alabilir; dilediğiniz zaman ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz.

Konferans Özelliği

Sanal Santral ile sesli ve görüntülü konferans oluşturabilir; müşterileriniz, personelleriniz ve şubelerinizle, anlık toplantı gerçekleştirebilirsiniz.

Akıllı Telefonlar İçin Softphone

Softphone uygulaması ile tüm akıllı telefonlar, tabletler ve bilgisayarlarda hattınızı güvenle kullanabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Özelliği

Sanal santralin çağrı merkezi özelliği ile arayan müşterilerinizi profesyonel olarak karşılayıp; doğru personele en hızlı şekilde ulaştırabilir ve her çağrıyı doğru şekilde analiz edebilirsiniz.

Yazılım Entegrasyonu

Sanal santrali kullanmış olduğunuz CRM ve yazılımlarınızla entegre edebilir; yazılımınız üzerinden gelen çağrıları görebilir ve çağrı başlatabilirsiniz.

Detaylı Raporlama Özelliği

Sanal Santral ile santralinize gelen ve giden tüm çağrıların detaylı raporlamasını alabilir, raporlarınızı yorumlayabilirsiniz.

Sanal Santral Pi

Sanal Santral Pi, santraliniz için geliştirilmiş bir programlama yapısıdır. Pi içerisinde bulunan yazıdan sese çevirme, tuş okuma, http post ve get metodları ile yazılımınızla iletişim sağlayabilir; veri tabanınızdan gelen cevaplara göre santralinizi dinamik olarak yönetebilirsiniz.

Örnek senaryo;

Kontrol

Arayan numarayı, veri tabanında sorgular.

Kayıt var ise

Kayıtlı ismi, text to speech fonksiyonu ile söyler ve istenilen dahiliye yönlendirir.

Kayıt yok ise

Text to speech fonksiyonu ile istenilen anons verilir.

SMS Gönderimi

Kayıt linkini arayan numaraya, SMS olarak gönderir.

  1. IP/BULUT SANTRAL
  2. Ip santrale tanımlanan sabit numara, IP santralin özelliğine göre istenilen senaryoya uygulanabilir.

  3. VOIP GATEWAY
  4. VoIP gateway cihazıyla kullanım, genellikle analog santral kullanan ve IP santral yatırımı yapmak istemeyen şirketlerde tercih edilmektedir.

  5. IP TELEFON
  6. Sabit numarayı IP telefona tanımlayarak gerçekleşen kullanım şeklidir. IP santral ile IP telefon bir arada kullanılarak kurumsal bir çözüm üretilir.

  7. AKILLI TELEFON
  8. Akıllı telefonlara yüklenilen mobil uygulamalar ile internetin olduğu her yerden kullanılabilir.

  9. BİLGİSAYAR İLE KURULUM
  10. Windows ve OS yüklü bilgisayarlardan ihtiyaç duyulan programlar yüklenerek kullanım sağlanır.

  11. YÖNLENDİRME YAPARAK KURULUM
  12. Bu yöntem sadece sabit numaraya dışarıdan çağrı almak için tercih edilebilir. Bu yöntemle arama yapmak mümkün değildir.

Sanal Santral

Avantajları

sanal-santral

Her Yerden

Ulaşılabilir Olun

Sanal santral ile ofisiniz veya çalışanlarınız nerede olursa olsun, tek bir internet bağlantısıyla 7/24 ulaşılabilir olursunuz.

sanal-santral

Sadece İhtiyacınız

Kadar Kiralayın

Sanal Santral ile ileride ihtiyaç duyacağınız yapıyı şimdiden ödemenize gerek yoktur. İhtiyaç duyduğunuz zaman, santral sisteminizi büyütebilirsiniz.

sanal-santral

Bakım Maliyeti

Yok

Sanal santral ile birlikte bakım ve onarım masraflarına ücret ödemezsiniz. Santral üzerindeki değişiklikler için servis çağırmaya gerek kalmadan; kullanışlı arayüzü sayesinde yapmak istediğiniz değişiklikleri birkaç dakika içerisinde kolayca halledebilirsiniz.

Tüm Şubeleriniz İçin Tek Santral

Sanal santral sayesinde tüm şubelerinizle tek santral üzerinden haberleşirsiniz. Şubeleriniz kendi aralarında sınırsız ve ücretsiz görüşürler.

Ekonomik Görüşme Paketleri

Sanal Santral kurumsal ses hizmeti ile görüşme maliyetlerinizi %80'e varan oranlarda düşürebilirsiniz.

Ofisler Arası Ücretsiz

Sanal Santral sayesinde, ofisleriniz arasında ücretsiz görüşme yapabilir ve iletişim giderlerini azaltabilirsiniz.

Sabit Ücret Yok

Hattınızı Sanal Santral'e taşıyarak sabit ücretlerden kurtulabilirsiniz. Sabit hat ücreti ödemeden özgürce hattınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Dijital Hat Özelliği

Dijitalleşen kimliğiniz sayesinde, tek hat üzerinden yüzlerce çağrı gelse dahi hattınız meşgul çalmaz ve çağrıya ulaşabilirsiniz.

Lisans Bedeli Yok

Dahili kapasiteniz artsa dahi lisans ücreti ödemezsiniz.

Ücretsiz Müşteri Ağı

Sanal Santral aboneleri birbirlerini dış hatlardan dahi aradıklarında tamamen ücretsiz görüşürler.

Kolay ve Ücretsiz Taşınır

Ofisinizi taşırken, yeni ofisinizdeki tek bir internet bağlantısı ile santralinizi taşıyabilirsiniz. Ayrıca taşıma işleri devam ederken, çağrıları kaçırmamak için yönlendirme sistemi de kullanılır.